Service Image

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na smlouvy o poskytování služeb uzavřené prostřednictvím online formuláře na webových stránkách www.uzemniplanovac.cz (dále jen „Webové stránky“)

Jan Rucký

IČO: 09451641

se sídlem Sokolovská 781/47, 323 00 Plzeň

tel. č.: 720 347 210

e-mail: uzemniplanovac@gmail.com

(dále jako „Poskytovatel služeb“)

Základní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemný právní vztah mezi Poskytovatelem služeb a Vámi, coby spotřebitelem.

Za spotřebitele se považuje fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Vaše práva a povinnosti spotřebitele vyplývají zejména ze zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Poskytnuté služby

Tím, že odešlete kontaktní formulář na Webových stránkách, směřujete Vaše jednání k uzavření smlouvy o poskytování služeb mezi Vámi a Poskytovatelem služeb (dále jen „Smlouva“).

Služba, jenž bude na základě Smlouvy poskytnuta spočívá v analýze Vámi vybraných nemovitostí zaměřené především na prověření možností realizace stavby dle zvláštních právních předpisů a prověření souladu s územně plánovací dokumentací. Rozsah poskytnuté služby se odvíjí od zvolené úrovně služeb. Úplná specifikace obsahu jednotlivých služeb a jejich cena je uvedena ne Webových stránkách.

Informace poskytnuté v obsažené službě jsou Poskytovatelem služeb získávány z veřejně dostupných zdrojů či za pomocí placených aplikací. Na některé části služby se mohou vztahovat autorská práva třetích osob (např. výřez územně plánovací dokumentace).

Služba bude spotřebiteli dodána ve formě souboru formátu .pdf prostřednictvím e-mailu, nedohodnou-li se strany jinak. Soubory tohoto formátu je možné otevřít za pomocí volně přístupných aplikací (např. Adobe Acrobat Reader DC).

Uzavření Smlouvy

K uzavření Smlouvy je potřeba vyplnit kontaktní formulář na Webových stránkách. Do kontaktního formuláře je spotřebitel povinen vyplnit své jméno, příjmení, e-mailovou adresu, telefonní číslo a dále pak specifikaci nemovitostí, které mají být v rámci vybrané služby analyzovány.

Po odeslání vyplněného formuláře Poskytovatel služeb objednávku neprodleně potvrdí prostřednictvím e-mailu.

V případě, že nemovitosti nebudou řádně specifikovány či poskytnuté údaje budou neúplné či zjevně chybné, vyzve Poskytovatel služeb spotřebitele k doplnění/opravě údajů prostřednictvím e-mailu spotřebitele uvedeného v kontaktním formuláři. Nebude-li možné spotřebitele kontaktovat e-mailem, pokusí se Poskytovatel služeb kontaktovat spotřebitele na telefonním čísle uvedeném v kontaktním formuláři.

Pokud spotřebitel zjistí, že při vyplňování kontaktního formuláře chybně uvedl některé údaje (zejm. údaje o analyzovaných nemovitostech), může tyto údaje opravit či upřesnit do okamžiku uzavření Smlouvy prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v těchto obchodních podmínkách.

Bude-li mít Poskytovatel služeb za to, že rozsah poskytnutých informací o spotřebiteli a o analyzovaných nemovitostech je dostatečný k uzavření Smlouvy, odešle spotřebiteli e-mailem potvrzení zadání analýzy zvolených nemovitostí.

Smlouva bude uzavřena okamžikem odeslání potvrzení zadání Vaší objednávky zaslané prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Potvrzení bude odesláno na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Jelikož je Smlouva uzavírána distančním způsobem za pomoci vyplnění kontaktního formuláře, nebude Smlouva u poskytovatele služeb uložena. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

Poskytovatel služeb prohlašuje, že pro něj nejsou závazné či dobrovolně nedodržuje žádné kodexy chování.

Spotřebitel bere na vědomí a výslovně souhlasí se splněním Služby ve lhůtě 14 dnů od uzavření Smlouvy (zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy) a výslovně žádá Poskytovatele služeb se započetím provedení služby okamžikem uzavření Smlouvy.

Cena služeb

Cena služeb Základní report a Standardní report je uvedena v ceníku zveřejněném na Webových stránkách. Cena služby Premium bude Poskytovatelem služeb sdělena spotřebiteli po konkrétním upřesnění všech poptávaných služeb v rámci reportu Premium.

Způsob platby a dodání služeb

Platba služby bude spotřebitelem provedena bezhotovostním převodem na bankovní účet Poskytovatele služeb, jehož číslo bude sděleno po uzavření smlouvy.

Spotřebitel je povinen uhradit platbu ve dvou splátkách, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. První splátka bude uhrazena do 5 dnů od uzavření Smlouvy. Druhá část ceny služby bude uhrazena do 5 dnů ode dne poskytnutí služby (zaslání vyhotovené služby spotřebiteli).

S dodáním služby nejsou spojeny žádné další náklady, vyjma nákladů, které Poskytovateli služeb vzniknou alternativním způsobem dodání, který bude stranami dohodnut. Poskytovatel služeb je povinen spotřebitele o těchto nákladech předem informovat.

Náklady na internetové připojení, které je nezbytné pro uzavření Smlouvy si nese každá ze stran sama.

Poskytovatel služeb vystaví ohledně platby služeb provedené na základě Smlouvy fakturu – daňový doklad, která bude splňovat veškeré náležitosti vyplývající z právních předpisů. Fakturu – daňový doklad vystaví Poskytovatel služeb spotřebiteli po uhrazení Služby. Poskytovatel služeb zašle spotřebiteli fakturu – daňový doklad prostřednictvím e-mailu na sdělenou elektronickou adresu.

Odstoupení od Smlouvy

Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy.

Spotřebitel nemá právo na odstoupení od smlouvy, pokud bude služba Poskytovatelem služeb splněna před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

V případě, že spotřebitel bude chtít od uzavřené Smlouvy odstoupit, notifikuje Poskytovatele služeb prostřednictvím formuláře dostupným na Webových stránkách. Formulář pro odstoupení od smlouvy je nutné úplně vyplnit. Vyplněný formulář spotřebitel zašle Poskytovateli služeb vybraným komunikačním způsobem. Kontaktní údaje Poskytovatele služeb jsou uvedeny shora.

Poskytovatel služeb bezprostředně po přijetí vyplněného formuláře pro odstoupení od smlouvy potvrdí spotřebiteli jeho přijetí.

Po odstoupení od smlouvy vrátí Poskytovatel služeb všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele přijal stejným způsobem, jakým je od spotřebitele přijal. K refundaci dojde nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Při odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen uhradit poměrnou část sjednané ceny za plnění Služby, která byla již připravena před jeho odstoupením od smlouvy.

Práva z vadného plnění

Poskytovatel služeb odpovídá za to, že poskytnutá služba při předání nemá vady ve shodě se Smlouvou. Shodou se Smlouvou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu na Webových stránkách nebo v naší komunikaci vztahující ke Smlouvě (typicky u služby Premium).

Uplatnit právo z vadného plnění lze ve lhůtě 6 měsíců od poskytnutí služby (odeslání služby spotřebiteli prostřednictvím e-mailu). Vadu je nutné Poskytovateli služeb vytknout bez zbytečného odkladu poté, co se o ní spotřebitel dozvěděl.

Právo z vadného plnění služby nelze uplatnit, jestliže jste při převzetí služby o této vadě věděli či jste si vadu způsobili sami zejména porušení všeobecných obchodních podmínek.

Právo z vadného plnění lze uplatnit kdykoliv ve výše zmíněné lhůtě písemně na jeden z kontaktních údajů Poskytovatele služeb. Za okamžik uplatnění práva z vadného plnění se považuje moment vytknutí vady služby.

Vytknuté vady budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě 30 dnů od dne vytknutí vady služby. O uplatnění a vyřízení vytknutí poskytnuté služby bude vystaveno písemné potvrzení.

Řešení spotřebitelských sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smluv je příslušná Česká obchodní inspekce, IČO: 00020869 se sídlem Štěpánská 796/44, 120 00 Praha 1. Internetová adresa: www.coi.cz

Spotřebitel dále může využít platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese www.ec.europa.eu/consumer/odr. Na této platformě je možné řešit sporu mezi spotřebitele a Poskytovatelem služeb.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Ochrana osobních údajů

Poskytovatel služeb zpracovává osobní údaje spotřebitelů, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, zákonem č. 110/2019 SB., o zpracování osobních údajů a s dalšími navazujícími či prováděcími právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů. Právním základem zpracování osobních údajů spotřebitele je plnění Smlouvy. V případě povolení cookies je pak právním základem soulad spotřebitele se zpracováním osobních údajů.

Bližší informace o zpracování osobních údajů jsou obsaženy v samostatném dokumentu Zpracování osobních údajů, který je dostupný na Webových stránkách a tvoří nedílnou součást každé Smlouvy.

Závěrečná ustanovení

Pokud vztah založený Smlouvo obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení zůstává nedotčena platnost a účinnost ostatních ustanovení.

Tyto obchodní jsou platné a účinné ke dni 25. 2. 2022

Stále tápete? Hledáte jiné řešení? Neváhejte nás kontaktovat!